PŘEVODOVKA: Kdy řadit?
Moderátor: peta.smolik
PŘEVODOVKA: Kdy řadit?
Konečně ji mám doma. Cestou jsem ale narazil na malý problém. Doteď jsem jezdil jen se starou Š 120L a řadil podle ucha. Jenže tady vůbec neslyším motor (hluk kol jej dost přehlušuje) a otáčkoměr bohužel nemám. Navíc jsem byl zvyklý na čtyřkvalt, takže staré návyky asi moc neuplatním. Má někdo odpozorované při jakých rychlostech je vhodné řadit nahoru a při jakých už podřadit. Docela by mi to pomohlo, než se s tím trochu sžiju.
Panda 1.1
- Reklama
Casem to uslysis, dej tomu cas. Jestli ses zvyklej na skudku, tak se nediv. V podstate petka je schopna tahnout od padesati, optimum je davat trojku ve 30 - 40, ctverku v 60 - 70 a petecku 80 a vic. De o to, kde se jezdi a jak se jezdi. Tohleto sou vyborny motory, tahnou porad, uz to neni jako skodovka, ze klesly otacky a nejelo se.
A jinak gratuluju k new car!!
A jinak gratuluju k new car!!
Hustokrutost
Přesně jak v akci slibují: Panda 1.1 Active - 166900 Kč při lízačce. Dodělal jsem boční lišty, střešní lyžiny a přípravu na rádio. Celkem 175400 Kč. Ale při leasingu je to trochu zavádějící údaj. Za měsíc stála před barákem, ale to jen proto, že jsem chtěl funglovku a ne, co tam už měl. Já ji bral napřed jako z nouze ctnost, ale teď jsem natěšenej. V plánu byl i Logan, ale ten se mi prostě nelíbil. Panda je mazel. Jestli známej nemusí počítat každou korunu, ať vezme Panda 1.2 Dynamic. Lepší motor i výbava. No jo, ten otáčkoměr je fakt výhoda.
Panda 1.1
Tak mesic je vpohode. Logan ma sice vetsi kufr, ale lednicku tam nenalozis, coz do pandocha jo. A jizdni vlastnosti bude mit urco lepsi panda. Pandicka je mazel, to potvrzuju. Kdyz sem mel pujcenou tu 4x4, tak sem byl do ni docela zblaznenej...
No uvidime, kolik do toho bude ochoten vrazit. Pocita s dvouma kilama, tak uvidime, co se s tim bude dat vytvorit. Dik a at to jezdi!!!
No uvidime, kolik do toho bude ochoten vrazit. Pocita s dvouma kilama, tak uvidime, co se s tim bude dat vytvorit. Dik a at to jezdi!!!
Hustokrutost