Zdravím,
u pandy 1000ie rv1994 nejde při startování napájení ani do jedné ze 2 zapalovacích cívek, tím pádem ani jiskra..
Chci se zeptat, podle čeho vyhodnocuje řídící jednotka, že má dát jiksru?
Tato "závada" se projevuje pouze v létě když je teplo, v zimě startuje normálně.
Jinak jiskra nejde pouze pokud použiju startér. Při roztlačení auto chytá na první ťuk.
A není to "trvalá" vada, někdy to funguje týden bez problémů i v létě, pak někam dojedu a už nenastartuju, musím tlačit..
Vadnou kabeláž zu ŘJ do cívky jsem vyloučil, konektory jsou jako nové vč. gelu i na straně cívek i na straně ŘJ. A navíc napětí není ani na jedné z cívek a auto v zimě nebo v létě po roztlačení funguje normálně..
A teď "babo raď "
THX, KTX@
MOTOR, ŘJ: Podle čeho vyhodnocuje, že má dát jiskru?
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: Podle čeho vyhodnocuje ŘJ že má dát jiskru
Tak jsem objevil na 1/2 nepřichycený konektor čidla teploty vzduchu před vstřikovačem, světe div se, po vy a nacvaknutí konektoru z obou stran (na 1/1:), škrtá jako zamlada (najeto 59 000, koupeno s 39 000).
Dnes jde na řadu mechanická práce (levá manžeta u motoru, kotouč + desky) a samože 2 dřevěné reprobedýnky vintegrovat do interiéru
.. na stávající rejdiou.
Přijede ještě kamarád s mazdou MX6, dělat brzdy.
END OF POST
Snad to někomu pomůže
KTX@
Dnes jde na řadu mechanická práce (levá manžeta u motoru, kotouč + desky) a samože 2 dřevěné reprobedýnky vintegrovat do interiéru
.. na stávající rejdiou.
Přijede ještě kamarád s mazdou MX6, dělat brzdy.
END OF POST
Snad to někomu pomůže
KTX@