MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Moderátor: peta.smolik
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Tak. Připojil sem to heblo k Pindici a (po boji/hledání) sem se proklikal k seznamu vad (byla tam zas ta P1220) i vynulovat se mi nakonec podařilo. A Pindicu sem potom i nastartoval a nic nesfítí, tak sem snad nic zlého nespáchal. Du teda řešit ten konektor čidla pedálu plynu resp. čidlo samotné.
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
- Reklama
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Tak. Pedál plynu byl venku, konektor nevykazuje žádné ohnutí nebo oxidaci, promazáno. Dyž sa ta P1220 zase objeví, koupím nový ten senzor. A paxe uvidí.
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
To sem zvjedaff - f poslední době Pindica padala do toho nouzáku i 3x na 20km, fčera po tom vyčištění konektoru pedálu plynu ale ujela kilometrů 40 a .... dobrý, yede, nepadá. To sem teda opravdu zvjedaff jak dlouho ještě (právě zase odjela na dalších 40 km).
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Jo! Vypadá to nadějně. (Na US pokecu o fijatech kdosyk prohlásil to čištění za úspěšné po 300+ majlích bez P1220, tam ale ešče nejsme.)
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Fčíl během cesty z prce sem se krapet zamysléél: Doposud (180+ tis km) sem vždy do Pindice dával (předepsaný) 10w40 Selenia 2K. Do všech svých (ostatních) aut (2x atmo benzín R6 BMW, VW taky benzín, 2,0TSI) liju 5w40 Millers Oil CFS (motorsport = zvýšená odolnost proti vysokým těplotám) = co dybych to sjednotil a Pindicu tím začal "krmit" tež? Pro studené starty a poprdávání okolo komína by nižší viskozita zastudena mohla být lepší, ne?
Btw, prozatím/furt yezdi bez P1220.
Btw, prozatím/furt yezdi bez P1220.
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Klidně můžeš použít. Ale trošku perly sviním, tomuhle motoru stačí cokoliv podobnýho oleji. Do svojí 1,2 44 kW už ca 50 kkm leju HX7 5W40, předtim HX7 10W40. Změnu v chování nebo spotřebě oleje nepozoruju, spotřeba paliva šla dolu spíš s použitím VIFka.. 5W je za studena řidší, za tepla jsou prakticky stejný, takže ano 5W je na couračky vhodnější. Té HX7 5W40 si vezme ca 0,5L/ 7kkm (motor má přes 200 kkm a jezdí to i dálnice). Lambda i kat původní. Oleje tam je jen 2,8L tak náplň rychle degraduje, je dobrý měnit po 10kkm/ 1 rok, filtr dávám Mann.
Selenia je předražený obyčejný olej se značkovým příplatkem, nová verze je nízkopopelová, což pro Pandu neni potřeba.
Sorry za mystifikaci že na pedálu plynu neni snímač polohy, myslelo jsem že když je lanko tak je snímání polohy jen na klapce. Holt člověk se furt učí a myslet znamená h. vědět
Selenia je předražený obyčejný olej se značkovým příplatkem, nová verze je nízkopopelová, což pro Pandu neni potřeba.
Sorry za mystifikaci že na pedálu plynu neni snímač polohy, myslelo jsem že když je lanko tak je snímání polohy jen na klapce. Holt člověk se furt učí a myslet znamená h. vědět
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Neska sem poprvé od poslední opravy (konektor pedálu plynu) dostal šanci s Pindicou brmbrmbrm (čti: "Je skoro prázdná nádrž, zajeď pro benzín.", taxem ji pěkně pohonil proti Pustevnám (mno, pohonil, no... 44kW... ale redline bylo) a .... zase jede klásně hladce, plynule, žádné poškubkávání (to vždy předcházelo tomu pádu do nouzáku). Tak snad teda jo.
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006